
شروع ماه محرم و عزای حسینی تسلیت باد امیدوارم شور حسینی در دل هاتان جاری باشد... xa0 دردنـــاک است که عــاشق بـه مرادش نرسددر پی یــــار شود پـــــــیر و بـه یـــارش نـرسدروز و شب منـتظر لحــظه موعود شوددلخراش است که آخر بمرادش نرسددرمیان همه گلها، گل دلخواه خودشخود بکـارد ولی آخـر به گلابش نرسدجانگدازست که شب تابه سَحر گریه کندچه الیم است که معشوق بدادش نرسدگریه دارست چو ببینی دل عاشق خون استخون به چشمش برسد! هرکه به یارش نرسد... xa0 +دردناک است... خیلی بسیار زیاد... xa0:( xa0...
ادامه مطلب